Fundația Comunitară Covasna, operatorul portalului, asigură condițiile tehnice de procesare a vânzărilor, iar vânzarea efectivă (prelucrarea comenzilor, garanția produselor, livrarea și returnarea produselor) este responsabilitatea companiei/partenerului vânzător.

Introducere

Utilizând acest ”site web”, sunteți de acord cu prezenții "Termeni și Condiții”. Prin accesarea și utilizarea acestui site web, acceptați termenii și condițiile, fără limitări sau calificări, și sunteți informați că orice alt acord între Dumneavoastră și Fundația Comunitară Covasna sunt înlocuite cu dispozițiile acestor Termeni și Condiții. Dacă nu sunteți de acord sau nu acceptați, fără limitări sau calificări, oricare dintre termenii de utilizare ale acestui site web, vă rugăm să nu utilizați acest site web.

Proprietatea intelectuală

Site-ul web și conținutul acestuia, inclusiv toate textele și imaginile (Conținut) aparțin în exclusivitate Fundației Comunitară Covasna cu toate drepturile rezervate, sau cu licență care se află în proprietatea unor terți, iar în acest caz publicațiile sunt acordate Fundației Comunitară Covasna.

Confidențialitatea

Orice date cu caracter personal precum: numele, adresa, numărul de telefon sau adresa de e-mail a dumneavoastră pe care o transmiteți pe acest site web prin poștă electronică, prin subscrierea sau prin orice altă metodă, vor fi stocate în siguranță și nu vor fi dezvăluite sau vândute unei terți.

Condițiile de cumpărare

Comenzile le primim prin:

Internet https://www.haromszeki.ro/ro

Plasând o comandă, clientul acceptă oferta și termenii de cumpărare haromeszki.ro; haromszeki.ro confirmă imediat acceptarea comenzii spre realizare.

Prețurile

Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Clientul are următoarea posibilitate de plată a prețului indicat pe pagina de internet: ramburs la ridicarea coletului. La prețul plătit pentru produs trebuie adăugate costurile de livrare aferente metodei de plată și de livrare aleasă:

  • Pe teritoriul țării (România) sub 2 kg: 11 lei

Livrarea mărfurilor

Livrarea mărfurilor se efectuează în termen de1-2 zile lucrătoare din momentul primirii comenzii, cu excepția situației în care în timpul înaintării comenzii a fost trecut un alt termen de realizare a livrării.

Marfa este expediată în ordinea în care au fost primite comenzile, până la epuizarea stocului. În cazul unui număr mare de comenzi, unele articole pot fi expediate separat, într-un termen mai mare, care nu poate depăşi totuşi 1-2 săptămâni de la data primirii comenzii.

Produsele comandate de la firme diferite vor fi tratate ca și comenzi separate (cu taxe de livrare separate).

Ne rezervăm dreptul de a face modificări curente atât ale prețurilor produselor din ofertă, cât și ale costurilor de expediere, însă aceste modificări nu vor afecta drepturile persoanelor care au făcut comanda înaintea introducerii acestor modificări.

Dreptul de returnare a mărfii (dreptul de rezilierea contractului)

Dreptul de returnare a mârfii este garantat de Vânzător și se procedează după politica de returnare a firmei vânzătoare.

Garanție (reclamații)

Operatorul portalului, Fundația Comunitară Covasna depune toate eforturile pentru ca mărfurile livrate consumatorului să fie lipsite de defecte și să corespundă comenzii plasate. Vânzătorii, partenerii noștri asigură garanția tuturor produselor comercializate, potrivit dispozițiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora (cu modificările ulterioare) și conform informațiilor privind garanția produselor descrise în certificatul de garanție a produsului, pentru fiecare produs în parte. Dacă produsul nu corespunde, puteți solicita, fără plată, repararea sau înlocuirea produsului. Aceasta va avea loc în termen de 15 zile de la data la care ne-ați informat asupra defectului! Garanția se validează cu certificatul de garanție și cu factura din colet. Articolele cu durată îndelungată de viață, care se defectează în 3 zile lucrătoare de la data cumpărării, vor fi schimbate. Pentru fiecare cerere de garanție se întocmește un proces verbal, care va conține informații privind produsul, data de achiziționare a acestuia, reclamația concretă cu care vă adresați Serviciului de Relații cu Clienții. Declarația de reclamație poate fi transmisă sub orice formă, cu toate acestea, trimiterea acesteia împreună cu produsul reclamat  poate grăbi procesul de soluționare a reclamație

Pentru mai multe informații, ne puteți contacta prin telefon la 0744 167 500, sau prin poştă la adresa Fundația Comunitară Covasna, 520014 Sf Gheorghe str. Bisericii nr. 1A, județul Covasna.

Dacă revendicările sunt justificate, Vânzătorul rambursează , de asemenea, reclamantului cheltuielile asociate cu returnarea bunului reclamat pe baza dovezii costurilor suportate de către reclamant, iar dacă această dovadă nu este furnizată, echivalentul celei mai ieftine opțiuni de livrare oferite de Vânzător.

Pentru a beneficia de mijloace extrajudiciare de soluționare a litigiilor, în conformitate cu articolul 14.1 din Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) nr 524/2013 din data de 21.05.2013, Fundația Comunitară Covasna indică un link către platforma ODR https://ec.europa.eu/consumers/odr/
 
Fundația Comunitară Covasna
520014 Sf Gheorghe, str. Bisericii nr. 1A
județul Covasna
CUI(număr de identificare fiscală): 27674390

 

Informații de interes public

Fundația Comunitară Covasna este operatorul portalului, asigură condițiile tehnice de vânzare,
complicațiile (gestionarea comenzilor, livrarea produselor) sunt în responsabilitatea firmei/partenerului vânzător.

  • Plata produselor se va face prin ramburs la livrare.
  • Taxele de transport nu sunt uniforme, se bazează pe serviciile de transport aplicate de  catre comerciant.
  • Produsele comandate de la companii diferite vor fi tratate ca și comenzi separate (cu taxe de livrare separate pe colet).
HKA© 2021 Fundația Comunitară Covasna
520014 Sf. Gheorghe str. Bisericii  1A
Tel.: +40 267 351 959
gfcProiect finanțat de
Globalfund for Community Foundations

Webdesign, dezvoltare, mentenanță: Digital Studio