Fundația Comunitară Covasna lansează o campanie de promovare a produselor/ firmele locale.
Introducerea Cardului Comunitar a fost tot o inițiativă a fundației, care la nivel de județ s-a transformat într-un program de succes. Este un card de fidelitate, care poate fi utilizat în magazine locale și pune accent pe sprijinirea comunității locale.
Scopul campaniei este de a conștientiza populația de valorile locale și de a încuraja colaborarea dintre firmele, producătorii covăsneni și cumpărători.
În prima jumătate a campaniei, până la sfârșitul anului, se va derula o evaluare inițială cu producători, firme locale, evaluarea va fi realizată de specialiști sociologi din cadrul Universității Sapientia. În paralel se va începe înregistrarea produselor, firmelor covăsnene și pe baza datelor adunate se va realiza un website și un catalog tipărit de produse/ servicii, care va fi oferit gratuit locuitorilor.
Înregistrarea produselor/ serviciilor se va realiza prin completarea unui formular, ce poate fi descărcat de aici. Fundația declară că va utiliza datele confidențial, numai în acest scop, cu acordul celor vizați. Fundația Comunitară Covasna va colabora permanent cu întreprinzătorii implicați în campanie, dorește să formeze un parteneriat durabil cu aceștia, și în legătură cu programul cardului comunitar. Legarea parteneriatelor se va realiza printr-un contract de sponsorizare, contract ce poate fi descărcat de aici.